2015. június 19., péntek

Szeqwesztra: Titkos fegyvertároló

Szeqwesztra: Titkos fegyvertároló (GALAXY WAR I. II. & III. kiegészítő bonusz története sok kis fejezetből fog állni és mindegyiknek lesz címe)

Miután elrendeltem a híd evakuációját és végeztem a hat táárkkal egy pillanatra ledermedtem. Egy pillanatra a látóterem látszólag vörös vérben úszott majd amilyen hírtelen jött ugyanolyan gyorsan távozott a… Nem is tudom én hogy mi volt ez talán… a programom, amit belém ültettek.  
Apám gépéhez érve automatikusan beütöttem egy kódot majd a következő pillanatban valami kis hengeres asztalféleség emelkedett ki a padlóból.  – Ez meg mi? – kérdeztem magamtól majd a következő pillanatban megint ledermedtem és vörösen láttam. – Értettem! – mondtam gépiesen majd magamhoz vettem az „emeletes” asztal tartalmát.
Először levetkőztem alsóneműre jólesett megszabadulni a sárgás táárk vértől átitatott ruhától. Majd felhúztam magamra egy arany és kék színekben pompázó overállt. Ezután felhúztam még két ujjatlan kesztyűt. – Kápo Halál kesztyűk apám jól tudja, hogy ezek illegális... – eddig jutottam és megint jött a „vörös dermedtség” majd szó nélkül folytattam.
Magamhoz vettem még két hosszú módosított drakonida tőrt. Úgy lettek megváltoztatva, hogy egy kisebb emberi kéz is kényelmesen meg tudja fogni. Majd végzetül felvettem egy kisméretű furcsa hátitáskát.

Megint jött a „vörös dermedtség”. – Értem. – mondtam majd a következő pillanatban az overáll ráolvadt az arcomra és egy maszkot képzett rajta. A következő másodpercben hullámozva láthatatlanná váltam.

1. rész

                                                                                           2. rész

                                                              3. Rész


-67%-os kupon AKCIÓ!!! Érvényessége= Julius 1. Június 20 és 21.-én további -10% KEDVEZMÉNY!!! (((A kedvezmények ÖSSZEVONHATÓAK!!! )))
AZ4BegKnLB (1. rész)
xc3oW57Gnj (2. rész)
LEc4VHZude (3. rész)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése