2015. január 7., szerda

Egy kis történelem/Mi történt a háború után

Néhány órával később.
 A gömb alakú terem közepén a hologram eltűnt majd a helyét átvette egy teronoid képmása. Hosszú másodpercekig nem szólalt meg senki. A már kínos hallgatást a Dzsiná Gül qwill kapitánya törte meg.
 – Legalább most tudjuk honét jöttek. De vajon mi közük ezeknek a lényeknek a… egyáltalán mik ezek még sosem halottam róluk? – kérdezte idegesen Bill.
 Ekkor az egyik drakonida kissé felemelte a jobb kezét.
 – Igen? – válaszolta kihívó hangon a kapitány.
 – Azt hiszem, erre én vagyok a legalkalmasabb, hogy válaszoljak. – mondta Téosz, majd a hologramhoz sétált.
 – Erre kíváncsi vagyok. – morogta Bill. Ezt hallatán Téosz belekezdett: - Tizennégy évvel ezelőtt az Öt Tőr elárulta a Fagy Ököl, Zúzó és a Vörös Sárkány klánokat. A Zúzók hamar rájöttek, hogy valójában ki az igazi ellenség így még akkoriban feltétel nélkül megadták magukat a Szaleán Szövetségnek. A Fagy Ököl túlélői úgy eltűntek, hogy az óta sem kerültek elő. A Sárkányokkal nemrég békültünk ki. Az Öt Tőr, vagyis a mi klánunk hamar rájött, hogy egy kis csoportjuk a Lorexben bujkál, ami logikus is mert a mai napig feltérképezetlen. Talán ha egy százalékát ismerjük. Az akkori királynőnkkel a Lorexba utaztunk, hogy felszámoljuk a Sárkányokat. Ez úgy egy másfél ciklussal volt a háború után. Nem sokkal később egy véletlen során beépültem hozzájuk. Minden jól ment, míg fél évvel később a Tooláán nevű DCR rátámadt a Bosszúra. A Nanoid vírus elszabadult, amin, a Bosszún dolgoztak az akkori ellenségeink. – Ekkor Bill közbeszólt – Ne haragudjon Téosz de ezzel én is tisztában vagyok, nem térhetnénk végre a lényegre? – kérdezte idegesen a kapitány.          


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése