2015. április 1., szerda

Umbali röviden a 7.4 millió évvel ezelőtti Nagy Intergalaktikus háborúról

Alighogy kimondta ezt, minden vakítóan felfénylett, majd mire megint láthattam, döbbenve tapasztaltam, hogy minden egyhelyben áll. Sőt még a kis gépem sem mozog. Mintha megfagyott volna az idő. Majd reflexből megfordultam.  Köpni, nyelni nem tudtam a döbbenettől. Két alakot pillantottam meg, majd egy pillanattal később észbe kaptam. Az egyikük az Idő Őrzője volt, épp leengedte a négy kinyújtott karját, mikor megpillantottam. A másik egy áttetsző, szinte csak energiából álló nem humanoid testalkatú lény. Megismertem. Umbali egy Ős a faja már hétmillió évvel ezelőtt is a galaxisok közt utazott. Mind a hat lábán állt, majd a karjait széttárta:
– Mindenki umbali. Te, Gráál, én, a barátaid, sőt még a hathorok is – magyarázta lágy csőhangon, mely még egy ideig visszhangzott, majd így folytatta:
– Mi nem avatkozhatunk a Fiatalok dolgába, és Gráál már végzett. Minden tőle telhetőt megtett. Gráál nem Ős, hanem Egy Fiatal, melyet kiválasztottunk és Felemelkedetté tettünk. Beavatkozhat, de csak mértékkel.
 Umbali látta a ki nem mondott kérdésemet az elmémben, mert így folytatta:

– Ezek a hathorok a 7.4 millió évvel ezelőtt tombolt Nagy Intergalaktikus háború túlélőinek a leszármazottai. A Nagy Galaktikus világégés után szép lassan hanyatlani kezdtek. Nem haltak ki, viszont a rezgésszintjük erősen visszaesett. Ezért ismét hús-vér lények, mindössze a technológiájuk fejlett.

Ha tetszett a bejegyzés LIKE az oldalt! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése